Bozkır’a Gençlik Aşısı;





2014 yerel seçimlerinde Ak parti’den Belediye başkan aday adaylığını açıklayan ilk isim Bozkır esnaflarından eski Ak Parti Belediye meclis üyesi Ali ÇELİK oldu.
Çelik yaptığı açıklamada; “ Yıllardır savunduğum bizim gibi küçük ilçelerin kesinlikle yerel seçimlerde iktidar partisini kazandırmasının gerekli olduğuna inanmışımdır. Çünkü bizim tek kurtuluşumuzun Ankara ve İktidar olduğunu söylemişimdir. Bu yüzden artık  Bozkır’a Ak Parti iktidarının yerel seçimlerde mührünün vurulması zamanı gelmiştir. Ben gençliğimle heyecanımla Bozkır sevdamla bu yola baş koymaya karar verdim. Ve halkımızın teveccühü ile inşallah bu yola çıktım. Halkımızla görüşmelerimde dedikleri tek nokta artık Bozkır’a Ak Parti iktidarı ve
genç bir başkan adayının şart olduğunu söylediler. Halkımızla yaptığımız istişareler doğrultusunda aldığım sonuç hep şu oldu. İktidar gücünü arkamıza almamız ve Ankara’da bizim sorunlarımızı takip edecek gerektiğinde hakkımızı savunacak hem de mütevaziliği ile Bozkır ve halkımız için tuttuğunu koparacak bir isim gerektiği kanaati uyanmıştır. Ben de bu düşüncelerle Allah (c.c.) ’ın izni ve halkımızın teveccühü ile bu yola çıkmış bulunmaktayım. İnşallah Allah nasip eder ve teşkilatımız da beni aday gösterir.  Ben belediye başkanı olduktan sonra artık BEN kavramı hayatımdan çıkıp BİZ  kavramı ile BOZKIR için hiçbir siyasi parti ayrımı gözetmeksizin fikri projesi düşüncesi olan bütün insanları dinleyeceğiz ve bu projeleri hep beraber teşkilatımla meclis üyelerimle ve oluşturmayı düşündüğüm 20 kişilik Bozkır halkımızdan oluşan akil insanlardan burada da hiçbir siyasi parti gözetmeksizin bir grup  oluşturmak istiyorum. Bunlarla Konya, Ankara, İstanbul ve Türkiye’nin neresinde bir Bozkır’lı varsa ayaklarına gitmeyi ve onların bilgisini, desteğini, tecrübelerini almak istiyorum. Buralara yalnız ben değil hep beraber gitmek istiyorum.  Bana göre Bozkırımızın tek eksiği birlik beraberlik cümlesini gerçek anlamda hayata geçirememektir. Biz Allah (c.c.)’ın izni ile bu birlik ve beraberliği sağlayıp Bozkırımızı hak ettiği yere getirmenin mücadelesi içinde olacağız ve hak ettiği yere hep beraber getireceğiz. Bizim en büyük hedeflerimizden biri okumuş insanlarımızı, bürokratlarımızı her ay muntazam ziyaretler gerçekleştirip Bozkırın sorunlarını ve dertlerini projelerimizi bu insanlarımıza sunup desteklerini almaktır. Biz bırakın Ankara’yı  yalnıza bürokratlarımıza destek versek Bozkırımızın hiçbir sorunu kalmayacağının farkındayız. Ben ve ekibim adına  Konya, Ankara, İstanbul üçgenindeki bu hizmetleri takip edeceğimizin sözünü veriyorum. Dualarım hep şu yöndedir. Allah’ım eğer ben Bozkırıma hizmet edemeyeceksem de bana da bu başkanlığı nasip etme. Niyetimiz Halis. Artık yeter diyoruz. Bozkır eski şaşalı günlerine dönsün.  Çanakkale de  yüzlerce şehit veren Bozkır hak ettiği hizmeti iktidarın desteği ile alsın. İnşallah bizde Bozkır halkı olarak başbakanımız Recep Tayyip ERDOĞAN ve Ak Parti teşkilatımıza desteğimizi esirgemeyelim. Ak Partinin yerel seçimlerde Bozkır’da iktidar bayrağını dikmesi için çalışacağımızın sözünü veriyorum. Kazanan Bozkır olsun. Kazanan insanlarımız olsun, Kazanan Ak Parti olsun. Allah yar ve yardımcımız olsun.” Şeklinde açıklama yaptı.   
Ali ÇELİK kimdir ?
1975 yılında Bozkır’da doğdum. İlkokulu Cumhuriyet ilkokulunda orta ve Liseyi Bozkır imam hatip lisesinde bitirdim.  Küçük yaşlardan itibaren babam ile birlikte market işletiyoruz. Namı diğer Murat bakkalın oğluyum. Evli ve üç çocuk babasıyım.

Yorumlar