Cumhuriyet Ana Sınıfı Okul Öncesi Şenliğini Gerçekleştirdi

Okul Öncesi eğitimin önemini geniş kitlelere yaymak ve kaliteyi artırmak amacıyla 2010-2011 Eğitim Öğretim yılı okul öncesi eğitim şenlikleri kapsamında İlçemiz okullarından Cumhuriyet İlköğretim Okulu Ana sınıfı öğrencileri tarafından yıl boyu yapmış oldukları çalışmalar görücüye çıkarıldı.
14 Mayıs 2011 Cuma günü gerçekleştirilen Programa, ;İlçe Milli Eğitim Müdür Vekili Ali Osman Kemik, Milli Eğitim Personelleri, Öğrenci velileri ve Vatandaşların katılımıyla gerçekleştirildi.

Programın düzenlenmesinde emeği geçen Başta minik öğrencilerimize, Okul Müdürümüz Muammer Deniz’e, Müdür Yardımcısı Mehmet Hulusi Çelebi’ye ve Anasınıfı öğretmenimiz Tuğba Göksu’ya teşekkür ederiz. El emeği göz nuru bir birinden güzel çalışmalar ortaya çıkarılmış, Genç Yaşta Taze zihinlere el işi becerisi aşılanıyor.



İlçe Milli eğitim Müdürlüğümüzden edindiğimiz bilgilere göre İlçemiz Köy ve Kasabalarında Okul Öncesi Şenlikleri Mayıs ayının sonuna kadar devam edecek. 26 Mayıs 2011 Çarşamba günü saat 10,30’da Bozkır Belediyesi Eski Düğün
Salonunda İlçemi İlk Öğretim Okullarının birleşmesi ile (4 Adet Okul) Okul Öncesi Şenlikleri yapılacaktır.  Yapılacak olan Şenliklere Tüm İlçe halkımız davetlidir.


Sırıstat Haber Merkezi: Yakup ÇETİN

Yorumlar