HELAL OLSUN ÇOCUKLAR

Cumhuriyet İlköğretim Okulundan örnek davranış…
Bozkır Cumhuriyet İlköğretim Okulu Spor kulübü 5 köy ve kasaba okuluna spor malzemesi yardımı yaptı. Konu hakkında gazetemize bilgi veren Cumhuriyet İlköğretim Okulu 8-B sınıfı öğrencisi Elif Nursima KANDEMİR şunları söyledi:
Beden Eğitimi Öğretmenimiz Denizhan EKEN  I.dönem 6.7. ve 8. sınıf öğrencilerimize spor kulüplerini ve spor branşlarını tanımamız , futbol dışında da spor branşlarının da bulunduğu konusunda bilgilenmemiz ve kendimizi ifade etme yeteneğimizin gelişmesi amacıyla spor kulüplerine mektup yazma ödevi verdi. Bir diğer amacımızda spor kulüplerinden okulumuza spor malzemesi istemek ve gelecek malzemelerin bir bölümünü de bizlere göre daha kötü şartlarda olan köy ve kasaba okullarına yardım olarak ulaştırmaktı.
Öğretmenimizle birlikte okulumuza gelen spor malzemelerinin bir kısmını 6.7. ve 8. sınıf beden eğitimi ders başkanı arkadaşlarımızla birlikte ihtiyacı olan köy ve kasaba okullarına ziyaret ederek ulaştırdık.
Bu faaliyeti öğretmenimiz Denizhan EKEN ve beden eğitimi ders başkanı arkadaşlarımız Ümmühan EMSİZ, Neziha KÜÇÜKERGUN, Elvan YÜKSEK, Ahmet ÖZCAN, Ahmet ÇOBAN  ve ben Elif Nursima KANDEMİR olarak okulumuz ve malzeme gönderen spor kulüpleri adına gerçekleştirdik.Ziyaret ettiğimiz okullarımız Boyalı, Kuzören, Kildere,Hacılar ve Hisarlık İlköğretim Okullarıdır.  
Ziyaretlerimizde 1.2.3. sınıfların ve 4.5. sınıfların aynı sınıflarda ders görmeleri, okul bahçelerinin spor ve oyunlar için yetersiz olmaları dikkatimizi çekti.Böyle bir faaliyete katılmaktan ve ihtiyacı olan okulların eksiklerinin az da olsa giderilmesinden çok mutlu olduk.


Bizlere bu faaliyet konusunda destek veren spor kulüpleri ve kurumlar şunlardır:
-         Altınyurt spor kulübü
-         Es spor kulübü
-         Basketbol Federasyonu
-         Konya Şeker Spor kulübü
-         Konya Uslu spor malzemeleri A.Ş.
-         Özmar Alışveriş Merkezi

Bu spor kulüplerine ve kurumlara böyle bir faaliyete destek vermelerinden ve bizlere böyle bir yardım fırsatı sunmalarından dolayı okulumuz adına teşekkür ederiz.

Yorumlar