KONYA İKİNCİSİ OLDULAR



2010-2011 SEYDİŞEHİR BÖLGESEL LİG ŞAMPİYONU VE   KONYA İKİNCİSİ
          BOZKIR CUMHURİYET İ.O. YILDIZ KIZ VOLEYBOL TAKIMI

YİNE CUMHURİYET
YİNE BAŞARI
İlçemiz Okullarından Cumhuriyet İlköğretim Okulu Spor alanındaki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Bu yıl küçük kızlar voleybol kategorisinde Konya üçüncüsü olma başarısını gösteren  okulumuz 23 şubat-04 mart tarihlerinde düzenlenen Yıldız kızlar voleybol kategorisinde de büyük bir başarıya imza atarak KONYA İKİNCİSİ oldu.

        Bozkır Cumhuriyet İlköğretim Okulu Beden Eğitimi Öğretmeni Denizhan EKEN ile yaptığımız görüşmede: Yıldız kızlarımızda küçük kızlarımız gibi başarılı sonuçlar alarak bu yıl okulumuza ikinci kez Konya genelinde dereceye girme hakkı kazandırdılar. Yıldız kız voleybol takımımız 2010-2011 eğitim-öğretim yılında Seydişehir ve Konya da toplam 7 maça çıkmış ve 6 maç kazanmıştır.Tek yenilgimiz bu yıl il birincisi olan Ayşe Tümer İlköğretim Okuluna karşıdır.Bu takımın büyük bölümünün Konya da çeşitli kulüp takımlarında oynadıkları gerçeğini de düşündüğümüz zaman öğrencilerimizin başarısı büyüktür.
Öğrencilerinin bu faaliyetlere katılmasına izin veren velilerimize, Konya'daki müsabakalara gidiş-geliş ve her türlü giderlerimiz konusunda bizlere yardımcı olan Bozkır Kaymakamlığına ve Bozkır Belediyesine okulum adına teşekkür ederim.
Öğrencilerimi bu başarılarından dolayı tebrik ederim.

2010-2011 SEYDİŞEHİR BÖLGESEL LİG ŞAMPİYONU VE   KONYA İKİNCİSİ
          BOZKIR CUMHURİYET İ.O. YILDIZ KIZ VOLEYBOL TAKIMI

GÜLAY AK
EBRU DEMİRTAŞ
BÜŞRA BOZKURT
TUBA ŞAHİN
AYŞENUR KARAGÖZ
AYŞE TOK
FATMA MERT
SİBEL DOĞAN

Yorumlar